8.—9. 10. 2020 – Výjezdní zasedání ředitelů ZŠ a přátel škol z ORP Říčany – ZRUŠENO
AKCE BYLA ZRUŠENA, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

AKCE BYLA ZRUŠENA, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

8.—9. říjen 2020

Chata Kořenov, číslo evidenční 1320, Kořenov

Co je cílem našeho výjezdu?

Společné setkání ředitelů ZŠ a přátel škol s odborným programem má za cíl rozšířit a podpořit Vaše znalosti, které využijete ve své každodenní praxi. Horská příroda vás obohatí svou energií.

 

Časový harmonogram:

8. 10. 2020

13.00—17.00 hodin – ODBORNÁ BESEDA „Ředitel školy v moři změn“ s PhDr. Václavem Trojanem, Ph.D.

19.00— 20.00 hodin – Učící se síť ZŠ od 20.00 hodin – Neformální sdílení ředitelů ZŠ

9. 10. 2020

9.00—10.00 hodin – PREZENTACE MUZEUM ŘÍČANY – „Učíme se venku, v místě, kde žijeme“ s Ing. Editou Ježkovou a Mgr. Jakubem Halašem

10.00—12.00 hodin – Návštěva muzea a rozhledny Maják Járy Cimrmana (za příznivého počasí)

Změna času a programu vyhrazena

Podrobný program

„Ředitel školy v moři změn“ s PhDr. Václavem Trojanem, Ph.D.

Uplynulé období (opět) ukázalo, jak nezastupitelná a důležitá je role ředitele školy. Každá neočekávatelná událost vypadá po čase jednoduše, ale její aktuální řešení vůbec tak jednoduché není. Pojďme se společně zabývat a diskutovat o těchto událostech a ukázat, že je možné hledat postupy využitelné přímo ve školské praxi.

MUZEUM ŘÍČANY – „Učíme se venku, v místě, kde žijeme“

Lektoři:

Ing. Edita Ježková – Věnuje se dlouhodobě proměnám školních zahrad a výuce venku. Mentorka badatelsky orientované výuky.

Mgr. Jakub Halaš – ředitel, přírodovědec

Proměny. Slovo, které nás v muzeu provázelo celé jaro 2020. A určitě nejen nás. Jak se v dnešním světě proměňuje krajina kolem nás? A kolik z toho je v našich rukou? Jakými způsoby můžeme proměňovat výukové metody a ovlivňovat tak naše děti, aby pro ně v budoucnu rozmanitá příroda nebyla jen vzpomínkou?

Představíme vám zkušenosti 40 učitelů a učitelek, kteří se s námi a se svými žáky společně během 4 let učili badatelským metodám a výuce venku. Seznámíme vás s dalšími pěti nově vznikajícími „Hands On“ výukovými programy, které tvoříme společně s vašimi učiteli. Zajímá nás váš názor, jaké místo by podle vás, ředitelek a ředitelů, měla ve výuce mít podpora budování vztahu k místu, kde žiji.

ZAREGISTROVAT SE MŮŽETE ZDE